Garanciális Feltételek


HIVATALOS MAGYARORSZÁGI GARANCIA a vásárolt termékhez.

Termékeinket a Magyarországon érvényben lévő jótállásra vonatkozó szabályoknak megfelelően forgalmazzuk!

Az általunk forgalmazott termékekhez tehát a garanciát, a gyártók magyarországi importőrei biztosítják Önnek.

Kérjük vegye figyelembe, hogy webáruházunkban alkatrészeket is forgalmazunk, amik kizárolag a készülékbe építve használhatóak. Az ilyen esetekre a rendelet szerint az elállási jog nem vonatkozik. (Általános szerződési feltételek - "Elállási jog az alábbi esetekben nem gyakorolható" bekezdés "f" pontja). Természetesen fel nem bontott, gyári csomagolású alkatrész visszaküldhető előzetes írásbeli egyeztetés alapján.

A vonatkozó jogszabályok értelmében minden általunk forgalmazott új termékre minimum 12 hónap jótállás kötelező. A jótállási idő kezdete a számla és/vagy az esetlegesen létező jótállási jegy dátuma.

Garanciális igény az alább felsorolt iratok együttes bemutatásával érvényesíthető:

- Szervíz munkalap a hiba pontos leírásával
- A számla egy példánya (másolat is elég).
- A termékhez mellékelt GYÁRI GARANCIA JEGY (amennyiben létezik).
- Az üzembehelyező szakszervíz, szakember által kibocsátott számla.

A garanciális problémával cégünknek behozott készülékeket továbbítjuk a cégünknek garanciális hátteret biztosító vonatkozó beszállítónkhoz, aki intézkedik ezek mielőbbi javíttatásáról a vonatkozó jogszabályok betartása mellett. A garanciális javítások, átvizsgálások átfutási ideje jellemzően 1-2 hét, de a szervizek fenntartják a jogot arra, hogy ez az időtartam indokolt esetben hosszabb is lehet.

A csere csak azokra a termékekre vonatkozik, amelyek meghibásodása rendeltetésszerű használat során történt . A nem rendeltetésszerű használatból fakadó meghibásodások (pl. helytelen rendelésből akadó félreértés, helytelen tárolás, elfagyás, beázás, mechanikai sérülés, elemi kár, elektromos hálózat hibájából bekövetkező sérülés, szándékos rongálás, szakszerűtlen felhasználás, javítási kísérlet nyomai, stb. ) cseréjének elkerülése miatt a gyártók, forgalmazók csak a hivatalos szerviz szakvéleménye alapján vállalják a cserét.

Az észlelt meghibásodást be kell jelenteni a forgalmazó (eladó), gyártó/ importőr telefonszámán vagy a központi szakszervizénél. Ha a szerviz kivizsgálása alapján a bejelentés jogos, a forgalmazó vállalja a termék azonnali cseréjét.

Amennyiben nem egyértelmű a rendeltetésszerű használat, akkor Webáruházunk is csak a hivatalos szakszerviz szakvéleményének ismeretében vállalja a meghibásodott termék cseréjét.

Utánvéttel küldött csomagokat nem vesz át Webáruházunk!

A garanciális visszajuttatás költségeit minden esetben a vásárló állja.

Amennyiben a szavatossági, vagy jótállási idő valamely terméknél nem került feltüntetésre, úgy annak jótállási vagy szavatossági ideje iránt érdeklődjön telefonon az ügyfélszolgálaton.